Start

Fotoalbums

Bestuur Nuttige websites Neos vzw

Komende activiteiten

Donderdag 16 januari in Palethe : Marc brillouet "Back to the fifties"

De heer Marc Brillouet zal ons meenemen op een muzikale reis door deze turbulente jaren.

Hij brengt ons, op zijn eigen wijze, muziek en verhalen achter de artiesten en hun muziek. Laten we even terugblikken op die boeiende tijd.

Die periode begon muzikaal vrij rustig met de zoetgevooisde stemmen van onder meer Doris Day en Nat King Cole. Wij houden eveneens halt bij de legendarische deejay Alan Fred die als eerste de term rock-n-roll in zijn radioprogramma gebruikte en platen durfde te draaien van zwarte zangers als Fats Domino om vervolgens bij the king of rock Elvis Presley aan te belanden.

Na hen is het de beurt aan tieneridolen als Cliff Richard, Paul Anka en Brenda Lee.

Ook de zwarte muziek passeert de revue met voorop de legendarische doowop groep The Platters. Kent u trouwens het echte verhaal dat hoort bij Marina van Rocco Granata en van Café zonder bier van Bobbejaan Schoepen?

Kan u de twist nog dansen?

Voormalig VRT-presentator en producer Marc Brillouet heeft tal van deze artiesten persoonlijk ontmoet en geïnterviewd. Ambiance verzekerd!

Dit boeiend verhaal wordt u gebracht in zaal Palethe, Jeugdlaan 2 in Overpelt, en zal aanvangen om 14u30. Wij bieden u dit aan voor 7.00€ voor Neos-leden en 10.00€ voor anderen die interesse hebben.

Een tas koffie en iets lekkers zal er zeker ook zijn.

Van harte welkom!

De stuurgroep

Donderdag 30 januari : Handboogschieten

Vanwege het grote succes van vorig jaar richten we opnieuw een handboogoefensessie in op donderdag 30 januari 2020 om 14.00 u en die zal plaatsvinden op het sportpark “De Roosen“ te PELT.

We gaan de beginselen van het handboogschieten trachten onder de knie te krijgen mede dank zij de technische ondersteuning van de handboogvereniging KHM De Oude Stam.

Voor diegenen die er vorig jaar al bij waren kunnen het geleerde terug in de praktijk brengen en trachten twee pijlen in de roos te schieten.

Zij die aan dit schuttersgebeuren willen deelnemen kunnen 10.00 € per persoon overschrijven, met vermelding “Handboogschieten”, op rekening BE18 2350 2933 8165 van NEOS PELT, Vrankenveld 30 te PELT.

Om organisatorische redenen vragen wij in te schrijven vóór 22 januari 2020 Info of annulering enkel via de heer Ludo Neeskens, bereikbaar op 011 64 33 39.

De stuurgroep