Komende activiteiten

Donderdag 17 januari: voordracht over China

Mevrouw Eva Verstraelen, diplomate,en meerdere jaren verbleven in China, zal ons over dit land veel kunnen vertellen.

Voor wellicht de meesten onder ons is China een groot onbekend land met veel Chinezen. En misschien houden we ook wel van loempia’s en rijst. Maar verder....

Als leergierige Neos-leden willen wij wel wat meer weten en dat zal deze dame ons wel kunnen vertellen. Zij zal de klemtoon leggen op het hedendaagse China maar natuurlijk ook verwijzen naar tradities en gewoontes. Zij zal spreken over het dagdagelijkse leven en de vooruitgang en ontwikkeling van dat machtige land zodat we een goed beeld krijgen van het leven daar nu.

Na haar uiteenzetting zal er zeker nog tijd zijn om vragen te stellen.

De voordracht gaat door in zaal ”De Peel” Norbertinessenlaan te Pelt en zal aanvangen om 14.30u.

Wij bieden u dit aan voor 7.00 € voor Neos leden. Bij een tas koffie en iets lekkers zal het zeker een fijne namiddag worden.

Breng gerust ook anderen mee die interesse hebben; zij betalen 9.00 €

Niet te missen ! Van harte welkom.

Zaterdag 19 januari: Nieuwjaarsfeest

De stuurgroep nodigt u van harte uit op het NIEUWJAARSFEEST op zaterdag 19 januari 2019 in het Sint-Hubertuscollege.

11 uur : eucharistieviering, opgeluisterd door Zwing.

12 uur : onze gezellige nieuwjaarsreceptie.

13 uur : feestmaal, heerlijk vijfgangenmenu met aangepaste wijnen.

18 uur : einde.

Gelieve, indien U aan deze feestmaal wil deelnemen, 42 € per persoon over te schrijven op rekening BE18 2350 2933 8165 van Neos Pelt, Kapelweg 30 te 3910 Pelt. Graag vóór 12 januari 2019.

Info of annulering enkel via feestverantwoordelijke, de heer Ludo Neeskens, bereikbaar op 011 64 33 39.

Donderdag 24 januari: Handboogschieten

Om onze leden in een optimale conditie te houden nodigt de stuurgroep u uit op een bijkomende sportactiviteit op donderdag 24 januari 2019 om 14.00 u en die plaatsvindt op het sportpark “De Roosen “te NEERPELT.

We gaan ons onderdompelen in de geheimen van Robin Hood.

We gaan de beginselen van het handboogschieten trachten onder de knie te krijgen mede dank zij de technische ondersteuning van de handboogvereniging KHM De Oude Stam.

Zij die aan dit schuttersgebeuren willen deelnemen kunnen 10.00 € per persoon overschrijven, met vermelding “Handboogschieten” ,op rekening BE18 2350 2933 8165 van NEOS PELT, Vrankenveld 30 te NEERPELT.

Om organisatorische redenen vragen wij in te schrijven vóór 15 januari 2019.

Info of annulering enkel via de heer Ludo Neeskens, bereikbaar op 011 64 33 39.

De stuurgroep